Saturday, November 17, 2012

Sapa Cakap Kristen Stewart Aku Ada Satu Muka Jer .. Tumbok Maw ?

Assalamualaikum ..

jawab lahh salam x jawab dosa  dohh ..

Sesungguhnya aku teramatlah sangat memang ahh paling benci dohh amat sekali dengan manusia-manusia yang mengatakan kristen stewart aku nie ada satu ekspresi muka jer .. pastuh nak banding-bandingkan dengan artis-artis lain .. hoho wakluu ! sebagai contoh kau boleh klik sini . aku syorkan kau jangan klik kat situ sebab entri tuh aku paling tak suka tapi aku sendiri yang buatkan , kesahh ~

So hari nie aku nak bagi kau celik sikit mata kau yang dah rabun gila babi sampai kau punya buta cakap bitch pendek tuh cun la comel la hape la .. tapi hakikat nye tak pown sebab bagi aku bitch tuh nak perhatian jantan-jantan yang sememangya kalah kalau nak dibandingkan dengan Taylor Lautner .. yaa aku sedang bercakap tentang kau lah perempuan .. xsedar sedar diri lagi ke orang lain nampak kau macam bitch jer .. haha bodoh la kau kalau kau tak terasa setelah apa yang aku cakap nie ..





erkk .. nak terberak la pulakk .. lol~


aww u are the bitch not me !


what ? u dont wear your bra ? same goes to me .. lolololols..


hey just fakk that shit bitch !

Sekarang kau nak percaya tak yang kristen stewart pown ada banyak muka ? bongok lahh kalau punya banyak gambar aku tempek kat sini kau tak percaya .. kan kan ? sapa x percaya boleh bangkang .. hoho ..






Ok dah larr aku merepek meroyan kat sini .. k bye !


wasiat melayu terakhir : lol sapa dok buat kimak kat tepi rumah aku nie ? bodohh bising tahu !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...