Thursday, November 15, 2012

Rambut | Kalau Kau Tak Suka Kau Jangan Baca Okayy

Assalamualaikum..

Malam nie aku nak buat entri pasal rambut..in rambut bukan Senah Montana punya atau Adele 21 punya..ini rambut luar biasa punya atau dalam bahasa omputih berbintik extraordinary..weyh pompuan ! aku x suka gila ahh ko menggedik cam haram kat wall fesbuk tuh..cam bodoh jea nak suruh orang admit ko tuh comel..cait aku nmpak ko mcm bitch ade la..kebangangan ko thu !yaa aku ckap pasal ko la bodoh..

ok sebenarnya korang buleh skip jer intro aku mmg ska buat emo ngan kontroversi jer lebih tpi sebenarnya xder pape pown..kesahh apa gua..dah laa malam nie aku nak cakap pasal rambut aku..wahahaha..dah la aku nak tunjuk rambut2 aku yang selalu nya ber-stail mcm2 dalam stu hari yang berbeza bertukar mengikut masa keadaan dan suhu setempat..silalah kagum dengan rambut aku sebab korang xkan dpat rambut macam aku nie..sila kagummmm..

Rambutku Waktu Bangun Pagi


edward bongok aku nak bella ang !
Bodoh gak aku bukan saja2 nak amik jantan nie tempek muka dia kat blog aku..tapi dah dia selalu dok buat rambut stail serabot perot nate berok..aku pown taruk jer laa..ehh kesah~yaa aku kalau bangun tido memang cmnie r rambut..apa x caya?bulehh pegi mampushh aku x kesah..

Rambutku Selepas Mandi


korang kenal x ? sori ahh akiu x kenal..aku kenal Kristen Stewart aku jaa..huahuahua

Hah nie kalau cakap nipu x jgakk ahh logik ke rambut edward aku ke rambut mamat pakai contact lens biru cam hantu nie ? dari nak oren2 sikit ke coklat hitam2 ? nak buat macam mana dah rambut aku kalau lepas mandi jadi lagu nie .. kenapa ? nak cari gaduh ke ?

Rambutku Nak Gi Sekolah


Ye la aku kalau pegi sekolah rambut rapat arr taruk minyak rambut 8 kg hahaha .. korang paham2 la bila msuk boarding school nie nak kena menghadap cikgu-cikgu dan pengawas-pengawas yang skema .. skulah korang ader x kalau pegi bangunan akademik waktu ari ahad cikgu terlolong terlopong jerit hoihh bangunan akademik mna boleh pkai selipar .. kamu pegi balek tukar sekarang ! wtf ? hari ahad pown xleh nak pkai selipar jadah hape .. cilakak nnti aku nak request kat kementerian ahh ckap skulah aku stiap ari ahad pkai but kaler kuning macam pua chu kang..wahahaha... kesah hape janji rock !

Rambutku Selepas Balik Sekolah


kalau yang ini korang memang patut kagumm ahh sebab rambut aku macam cody simpson kannn ? ke korang sanggup pegi sekolah tiap tiap hari semata-mata nak tengok rambut korang lepas sekolah kat cermin depan loker senyum renyih sampai telinga  sengsorang dalam dorm macam orang gila sebab kagumm dengan rambut korang  macam cody mulut bachokk . aku la tuhh.. tepat sekali =..=

kbai

p/s : bodoh ahh asal rini aku rasa lapar McD lak padahal semalam dah telan dah spicy chicken mcdeluxe sekali dengan nugget plus sundae cokelat..korang silalah jeless..lol~

3 comments:

AkuLah ! said...

CODY mulut apaa ?! Weeh , crush aku tuhh :D

namaku afiq said...

@Akulah ! laa cody crush ko ek ? baru taw .. aku igt si 'tinggi' tuh..wakaka *ampun lutfi

Unknown said...

amboi kasornya bahasa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...