Wednesday, November 14, 2012

Penutupan Post PMR Tenacious 37 2012

~Salam Stalkers~

Harini aku free xdak pi mna so aku nak hapdate blog sampai kebass..haha padahal japgi tulis cket jer gambar jer lebihh..wkwkwkwkwkwk..oh yea gmbar2 nie semua ada berjuta kenangan yang x boleh dijual beli..fuhh bgga aku dpt buat ayat cmtuh..haritu bitch batch aku ader buat party skali dengan majlis penutupan Post PMR 2012..so aku pnye excited ptang tuh siap snap2 gambar dengan kengkawan kat dalam dorm orang..harharhar.,siap ada entri pasal fenomena tuh lagi kalu korang nak baca boleh klik kat SINI..kalau korang x klik sebab taw dah taw xpa tapi kalau korang tataw lagi then korang x klik korang memang nak kena sepak laju2 lettuew.. so decide skang korang nak pilih yang mana..

Cikgu Shahir dah maklum benda nie sejak minggu lepas lagi so dapat ahh aku beli baju waktu lepak2 kat queensbay tapi sayang giler Taylor Lautner aku x join sebab merajuk kejadah hape ntah x larat aku nak pujuk walaupown aku dah buat muka habis comei kalah Isabella..wakakakaka >.< sila lah terajang muka aku..nahh aku sediakan sebaldi untuk korang muntah sampai hijau..lol~

abaikan siku kawan aku di sebelah kanan itu..


Ahh tiba2 malam nie ramai pulak pompuan nak tangkap gambar dengan aku..selama nie dopp pown..aku taw depa taw aku pakai baju mahal or sebab aku berpeluh pelik jer..ahh ghasak la hape pown tapi ampa jangan heran la kalau aku berpeluh macam orang gila sebab baju tuh jacket so agak panas tapi aku dok rasa macam dok kat tempat ber-aircond jaa..ok tipu2..ok pastu aku nak tempek last gambar aku yang skang menjadi default picture aku dalam fesbuk..tehehehee XD

v
v
v
v
v
v
v

jengjengjeng tengengnengngng..


Heyy u..gambar nie hot taw ramai orang nge-like auww..muahh2 kepada yang nge-like sgala post2 merapu yang diperdajalkan oleh akubukansenah selama aku hidopp 15 tahun 6 bulan ini..bwerkkk muntah darah dohh aku buat ayat macam betina kat chow kit yang ada halkum tuh..wakakaka..huh dah la waktu last2 tuh sepatotnya happy ending tapi sad ending pulak sebab semua orang dokk lompat2 semak perut nate beruk kat tepi kantin cam hape lagi sebab syiokk jakun lama gila x ber-candid depan kamera..ehh tuh happy ending la kan asal aku ckap sad ending?ahh kesahh hape nie blog aku suka ati bapak tiri belah tok nek minah berjanggut sebelah rumah aku la nak tarukk ape pown korang jeles je kan sebab aku jumpa Jeniffer Huduson kat McD tadi..

Dah lahh aku nak berhenti kat sini lemakk r nak bnyak sebab ada bnyak draft lagi yang terbantut serta terkentut x siap lagi tuh..biasa lahh aku kan rajin..ok semua itu dusta aku nak pi tandas jap lahh..hahaha lol~

p/s : ehh gmbar x bnyak ponn ahh..kesahh..*tangan ke bahu , mata ke atas..bwuerkkk XP

4 comments:

AkuLah ! said...

Siku aku BONGOK ! >.<

namaku afiq said...

ahahaha..ampun2~

Anonymous said...

Bitch, us ! Lol, haha. Tak sangka hang nak letak gambar kita duaa. *Terharu seyhh. -TummyMonsterr

namaku afiq said...

@TummyMonsterr
weh bongok . yng tak letak nama tuh pehal ? kan dh jadi anonymous dah . hewhewhewhew .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...