Thursday, November 15, 2012

Kau Kutuk Kristen Stewart Aku Pehal Hah ? Nak Gaduh Ke ?

Assalamualaikum..

Kau rasa tajuk entri kali ini ada kena mengena tak dengan benda yang aku tulis kejap lagi nie ? kalau sama tuh kira okay la tapi kalau tak sama kau nak buat apa ? ermm apa kata kau terjun jer kb mall .. kalau kau buat sumpah aku jadi kuli kau sepanjang zaman ..

Yaa sebenarnya kau boleh jer skip intro tuh sebab aku saja jer nak bagi entri aku jadi panjang sebab aku rasa macam sikit jer kali nie tapi aku kesahh ape blog aku bukan blog bapak kau ..wei pompuan macam bodoh jer kan kau buat entri cakap nak jadi prefect sebab nak jatuhkan someone .. kejadah semua itu ? hei sedar lah diri sikit dah la diri tuh x cun , ada hati kau nak jatuhkan orang lain . kita seagama laa .. dalam Islam pown ada ajar berdosa kalau kita jatuhkan saudara seagama kita .. aku ulang dengan capslock BERDOSA .. so tolong lar sedar sikit jangan harap kau buat post islamic pakai labuh-labuh bagai kau baik la .. pirahhhhhhh minah lodeh kat jalan chow kit lagi baik dari kau ok .. *cepatlahterase

Ok sebenarnya aku nak post gambar nie jer .. sebab aku rasa agak-agak r aku taw la kau minat emma watson pown tapi jangan la kutuk kristen stewart aku .. sapa gelak aku sekeh pala !

gelak lar weyh ! malam nie kau eksiden ..
k bye !

wasiat melayu terakhir : bongok asal malam nie adik aku nak cari gaduh dengan aku ? cehh blah r esok tinggal kau dengan aku jerr .. siap laa ..

2 comments:

AkuLah ! said...

Gelak punya gelak tengok tengok kau cakap 'sapa gelak eksiden' . okelaa ;(

namaku afiq said...

@mimey hahaha padan muko .. selamat membace :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...