Wednesday, November 14, 2012

Mak Jah Dengan Pak Lang Dah Balik ! Yeay Yeay !

Assalamualaikum..

Aduhh hari nie aku terpaksa bangun awal sebab kena menyambut kepulangan Mak Jah dan Pak Lang aku kat terminal airport selepas selesai mengerjakan ibadah haji kowt kaa umrah ntah..ahh kesah hapa yang pasti dari Mekah..lol~*selalu nye aku bangun lam kol 2 pm camtuh paling awal pown 11 lebih-lebih..kira ok la kan dari kucing korang patplohpat jam tidoq..

Oleh kerana aku sebagai anak sedara yang baik aku kena laa ada di airport untuk menyambut kepulangan diorang bukan macam abang aku tuh..bukan reti nak pi letih la hape la..kejadah semua itu..ala lagipun abang aku baru balik dari Johor..letih bhai~cehh Johor je pown bukan California..lemak la lu..ok cukup2 japgi dia belasah aku amik lappy dia xleh dah aku nak update blog bagai..haha ampun~

Cait pagi2 lagi adek aku dah buat perangai cam haramm..urghh aku baru jer sedap2 nak tido siap cakap copp toilet last sekali !! then adik aku cakap Abah , suh angah mandi dulu lar..dia mandi lama.. wahh kebabengan betol ..haha kesahh hape xpe aku balas dendam..korang taw kan aku nie kalau dapat toilet(mandi lar) mesti lama gila ahh..uihh dah la sejuk ghasak jer laa aku mandi..ahaha sekali dia mai ketuk pintu toilet bergegar satu rumahh..woi mek ngah cepat la cket mandi nak terkencing dah nie..ahh persetan suma itu..tadi ko suh aku mandi dulu tapi skang yang ko nak bersyahdu dpan pintu toilet bagai nak  rak pehal?bangang~

Ok sebenarnya korang buleh jer skip intro bodoh aku biasa lah pagi2..rajin pulak nak type panjang2 korang ade?hokhokhoktuihh!nahh la aku xlarat nak type dah korang layan jer laa pic2 nie..*maaf dijangka entri agak semak dengan gambar2 so korang layan jer laa..






Nie aku la nie sebelom bertolak ke airport sja ahh nak buat muka retarded boy cket..agak2 buleh x msok Oprah Winfrey's Top Show ke Malaysia's Top Model ke..hakhakhaktuihh!ehh Oprah Winfrey's Top Show kejadah tu kan dah habis kan?ala xdpat ahh nak menggedik kat situ kowt2 nnty Kristen Stewart perasan aku dia amik aku jadi adik angkat dia plak..hoho..ok tampaq peha.. >.<

nie dalam perjalanan nak ke airport aku snap gambar matahari pagi sebab dia terlalu comel bagi aku so aku letak la dlam blog..korang jgan nak jeless sangat lar..
    Waktu sampai airport sebelum mak and pak sedara aku tiba aku tukang snap2 gmbar dan bnyak aksi2 buat tontonan umum sekalian..muahahaha..




err..nie mak kawan aku dia mai jugak sebab dia memang rapat dengan Mak Jah aku..

ayahanda aku keje berjalan ja..ke hulu ke hilir..
memang payah kalau ada baby sebab suma pkat nak berebut gedik nak pegang la nak cuit la last2 nangis suma xnak..aku gak kena pi dodoi.*ok tipu2..


Nie aku memang letih la sebab tido 3 jam jer wak..so aku duduk jer kat kerusi urut tuh lantak ahh dia bunyi teet2 sampai patplohpat jam suma orang tengok aku kesahh hape asalkan aku dpat duduk..lol~




Aku rasa kedai perfumes dan chocolates memang wajib ahh ada banyak kat airport kalau xdr tuh mksud airport tuh nak roboh arr tak lama lagi..baik korang jangan pegi airport tuh kalau korang nak hidup lama lagi lahh tapi kalau korang nak mati cepat sila terjun dari tingkat atas kb mall la senang cket..



Nie aku tempek pic yang bagi aku pelik skit sebab di antara terminal ketibaan tuh ada bank2 yang termashyur kat dunia nie..fulamak dhsyat oo..spe xde duit buleh tarik mesin ATM tepi tuh pastuh blah wat dunno..wakaka..aku cabar ahh korang buat cmtuh..

nie ahh terminal ketibaan uhh..
Waktu ketibaan Mak Jah and Pak Lang aku..
tuh cucu diorang nma Iqbal memang excited lebih jumpa grandparents dia..rindu lettuew~








nie ayahanda aku ala malu2 pulak akak sendri pown nak malu..

Korang bayangkanlah sebanyak 7 buah bijik keta pi jemput diorang..uishh jeles beta..aku pown nak gi mekah ahh klu cmnie..wekk..balek jer aku nak patplohpat buah keta mai jemput nnty senang aku tunjuk jer nak naik keta mana dan siap dengan paluan kompang yang kuat dan gemuruh jiwa smpai runtuh airport biar nnty Langkawi dpat airport bru..yeay2!Dah lar entri aku kali nie bersepah dengan gambar jea..kesahh pe gua jnji gua bahagia dengan blog gua..gua ada , lu ada ?

kbye !


p/s : bodoh basikal buruk kaler merah sape yang tinggal kat depan umah gua nie..kalau nak tinggal pown tinggal la fixie ke mini copper ke boleh la gua buat masak kicap..harharhar~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...