Tuesday, November 13, 2012

Aku Gaduh Kat Facebook..Apa Pown X Boleh~

Assalamualaikum..

Semalam aku gaduh kat fesbuk dengan sorang minah nie..kesnye sebab aku agak x suka dia buat status pasal kawan2 aku yang suka Syed Shamim..korang kenal ke Syed Shamim nie?klu kenal x pe lahh..kepada yang x kenal tuh sila carik kat Encik Google yang sentiasa berkhidmat untuk korang suma..

Citer dya cmnie..smalam kawan2 aku girls dok post la gmbar si Syed Shamim nie..then minah tuh post la status hambur x puas ati period 365 ari kat fan2 Syed Shamim tuh..ahahaha..kepada saudara Syed Shamim sila kembangkan idong ye sebab anda memang ada ramai peminat yang terdiri daripada girls yang comei macam aku..huahuahua..then rini aku bawu la nk hapdate taruk printscreen dari status2 bangang dia dekat blog terchenta aku..tpi dia dah delete status2 dya yang kebangangan tuh..ahahaha takut lettuew..maaf ye tuh bkan takut tapi HIPOKRIT..nmpk sangatkan yang u mmg xnak orang len tahu yang u bkan la baik sgt then nak kaver u pkai tudung labuhkan..motif?lol~

*maaf nie blog aku xder nak hipokrit bagai..kalu x ska jangan baca naa..*

ok lha meh aku nak citer mula2 skali kawan2 haku Mimey and Fatin ader la post bab2 si Syed Shamim and biasalah perempuan kan klu ngan laki sweet2 skit..ahh melting..biar lakan..yang u pulak pompuan bajet tmpat post tuh bapak u bli pehal..*ok aku taw statement tuh akan cetuskan kontroversi..lol~

nie first kawan aku post..
yang kiri sekali tuh la Syed Shamim
kalau masih x jelas sila rujuk gmbar di bawah..^^



Lepas bape minit kawan-kawan haku post pasai Syed Shamim tuh,minah ngengg tuh pown post laa kat wall ckap hoktu la hokni la..tpi oleh kerana dia dah delete aku buat statement laa..lagipown kawan aku yang tlong aku printscreenkan segala post2 tuh kat aku dan dia pown x friend ngan minah tuh..ahhh kesah hape haku janji aku nak hapdate velog..wkwkwkwkwkwk >.<

Lebih kurang cmnie laa dia post tuh..

''ramai orang gilakan syed shamim. Haih, tua nanti pun kerepot gak. Baik minat aziz satar. tua-tua pun maintain hensem lagi. HAHA''

Derr..tetibe buat status x puahh ati pehal?lol~then aku tggu la bpe minit igt kawan2 aku nk ckap pe2 tpi diorang just komen ''terase terase :)'' dan ''neehhhh'' pastu like smpai lebam.harharhar..aku x like or komen pown..just bagi aku..eh biar la bkan kacau tok nek ko pown kan?yang ko nak buat status x puass ati pehal..bengong gak klu dipikirkan..pastu aku pown buat status dalam niat nak menyedarkan dia..

buleh tera tuh??


rupa2 nya dia terase..wakaka..hamek ko..dia post bangang lagikk..

''heyy sayangg. tak professional ar nak emo pasal status je. kan? hak bersama apa. tak suka, hide. hidup aman. dosa pun tak dapat.''

Yang membuatkan aku x puahh ati lagi tuh..dia cakap ''hak bersama apa'''..hohh aku cakap lain dia cakap lain..hello u..obvious giler kebodohan u taw..i cakap bahasa melayu pown u xpham..hakhak..pastu aku balas dengan sopan and lemah lembut nye..

nampak u..ramai orang nge-like..harharhar
then dia buat status last dia nak kaver muka merah berasap..lol~

''lorh. tak habis lagi rupanya. sayangg, tak nampak matured arh gaduh pasal benda remeh ni. kata dah besar. ok lah. aku mengalah. sebab aku lagi tua kan? yang muda disayangi, yang tua dihormati kan? kbai!''

Haha aku taw dia nak highlight tang tua tuh..hoih tadi kata pasai tua nak sayang-menyayangi la hape la..but now u pkai perkataan ''aku'..marah lettuew..aku ilekk jer pkai I dengan U..sopan jer..tadi ckap x profesional bagai..skang spe yang over..lol~

Okay and lasty penutup aku balas siap sekali dengan pakej xder orang komen and like..kesahh hape janji rock!harharhar..


Nahh ok bulehh tera tuh..sopan jer kan awak??giler ko menggedik aku..hakhakhakhakhaktuihh~tapi apa yang pasti aku mmg x ska orang dok pegheli2 kawan2 aku naa..aku mmg akan backup diorang smpai mampoih..ahahaha..bestkan klu dpat kawan cam aku?*ok suma tampaq aku >.<
By the way,apa pendapat korang lepaih baca nie?salah aku kah?salah pompuan tuh kah?

Ahh persetan suma itu?? <------ bule tera nie ?

ok nie jer aku nak smpy kan..ahaks kalu x suka entri emo ini jangan baca naa..kbai!

p/s : credit to Lutfi Hady Jafry sebab tlong printscreen kan kat haku..sayang ang muahh2..ahaks~
p/s/s : suka dak Lutfi?ang nak aku wat entri pasai ang dak kat blog haku?klu nak sila bagitau dekat Ruang Bergosip tepi tuh naa..
p/s/s/s : korang suma sila jeles..ahahaha

10 comments:

AkuLah ! said...

Haha , lawak pun adaa :p btw , gmbar dia tak nampak okay .

namaku afiq said...

mimi..seyes ke xde gmbar?cba refresh bnyk2 skit smpy lebam..lma2 dia buleh laa..hahahaa

Savitrieee said...

mulut x da insurans kott . anyway! syed shamim mmg HANDSOME >,<

namaku afiq said...

@cicitembam kata kat spa yang mulut xdak insuran tuh??haha

Sharifah Fatini said...

aku xpaham pun snanye -.- xtau salah sapa.

namaku afiq said...

@Sharifah Fatini apa2?xpham lah.apae yang sne tuh??buleh tlong terangkan x..?hihihi

Savitrieee said...

pompuan tu laa. . not you :D

namaku afiq said...

@cicitembam okay2..peace !

Unknown said...

wau, jadi salah sape ni, sape yg wat hal dulu and afiq, ko memang bahaya haha...

namaku afiq said...

@zack kool - bahaya ? bahaya kat ner cik kak oi ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...