Wednesday, November 14, 2012

Aku Jumpa Gambar Nie Dalam Facebook..Lol~

Assalamualaikum..

Malam nie aku nak hapdate blog dengan cara agak ganas sikit koranng jangan terkejut beruk sangat sebab aku rasa cool jer kalau buat ayat sempoi2..harharhar..aduss cam babeng jer pembukaan ayat aku..lol~

Aaahhh kejadah semua itu..dh tengok tajuk entri aku malam ini ? okay aku nak tunjuk kat korang gambatr habuk cabuk time 2008 kawan aku jumpa lam kamera dia yang dah berkurun tinggal nak hempok je lam jamban umah dia harharhar harun salim bachikk..ok mempersembahkan gambar of the year~

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

aku dalam bulatan merah ok..
Ahh biar lah aku buat taruk kecik je kalau korang x nampak sila klik gmbar tersebut kalau korang buta sangat ahaha...oh demm ya nie gambar aku waktu darjah 5 sememangnye bulat dari atas sampai bawah..korang boleh gelak kat aku smpai sakit tekak sebab aku pown dah letih gelak bila first time kawan aku post lam fesbuk biar suma makhluk2 bumi tengok aku waktu tahun 2008..wtf ? apa masalah kau Taylor Lautner hah smpai ko nak post gmbar ni lam Batch 37?urghh aku taw lar ko rindu Bella dah dpat anak hasil pernikahan Edward yang macho tapi cam lembik jerr..malam pertama diorang smpai runtuh katil kat Pulau Esme..ok korang sila paham apa yang aku taip sebab aku memang x paham apa yang aku merepek meroyan malam2 nie..hakhakhak..

Da fakk..kesah ape aku..kalau korang x ska jgan bca naa..satgi korang buat komen anonymous jadah hape ntah buat x puah ati cam minah tuh malam tuh macam sakai jer..korang kenal ke minah tuh spe?klu korang x kenal korang nak kena tendang ke korang nak klik sini?baik korang decide skang..ok aku sememang nye dah lari tajuk apa yang aku nak smpaikan kes ade blog nie buat aku terdemam2 ayat dia mmg sempoi jer arghh ghasak r dia hayley williams aku tetap kristen stewart aku..hahahaha...

Ok korang boleh abai kan perenggan bodoh itu sebab memang xder kena mengena dengan gambar tuh..tapi kesah hape janji rock..wakawaka..ya nie gambar hanya untuk tontonan umum korang boleh gelak untuk sepanjang zaman..woihh sikit2 dah r..tumbok maw??

wasiat melayu terakhir : okay aku pown gelak bila tengok gambar ni sampai tertendang2 lappy..huahuahua..

p/s : credit kepada kawan aku Imran Zoher sebab post kan gambar bengong ini..
p/s/s : korang jgan nak add kawan aku lak ! sila langkah mayat aku dulu..XD

2 comments:

AkuLah ! said...

Haha , LOL : bulaaaaaat gila .

namaku afiq said...

muahahaha ko gelak pehal?ok lawak jer.. peace !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...