Friday, November 9, 2012

Fenomena Di A1-05

Assalamualaikum..x jawab dosa klu jawab gatai haha~

Ish agak lama aku x hapdate blog kan??eh2,Encik Spiderman pown dah mai bersarang kat blog aku..syuhh2~Nyah ko dari hidupku blogku..wakaka padan muko..aceli xder la lame sangat pown aku x hapdate velog kesayangan tersayang precious hakhakhakhaktuihh haku ni..kalu xsilap cuma dalam 2 minggu je kan..lame x??x kan..so kita enjoyy..

Ok tuh intro jer saje aku buat pnjang nk bagi korang suka membaca..ala,kita kan rakyat Malaysia so kita kena la memupuk semangat membaca di kalangan rakyat..yess aku buleh minx cuti pree kat Najib lepaih nie..ahahahahaha...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
maaf xdak kami  beroperasi 365 hari setahun

Ok cukup2 intro aku yng terover tuh..meh nak citer pasai aku ngan kawan2 aku,,kami menjadi gila bila candid beramai-ramai..wakakaka..ok aceli kami candid2 nie waktu petang sebelum party batch kami..aku jer tergedik lebih suh snap2 gmbar ckp nak hapdate velog laa hape la..tapi tengok2 diorang yang over lebih..huahuahuahua..apa yang pasti sebenaq-benaq2 nya depa ada keje kena buat crown untuk prom king n queen malam tuh tpi aku kacau lantak keje tuh bertangguh last2 huluq ja kat girls suh siapkan...lolololololo..apapown kami tetap ber-candid sampai terjaga manusia2 di dorm sebelah yng sedang tidor..huhu...


Ini dorm yang menjadi mangsa tempat kami melompat cam nate beruk sebab tergedik jakun lama x ber-candid depan kamera henset je pown smpai terkentut tergelak tergolek terlolong terlopong terjatuh bapak nye pown harharhar~

ni crown utk prom king aku rasmi dulu wakaka..

v
v
v
v
v
v
v
v
v

Kat bawah nie gambar2 kami suma gila2..

v
v
v
v
v
v
v
v
v


Nie krew2 yang dok buat crown tuh dan nie gmbar first sebelom kitorang menggedik ber-candid mcm nak runtuh dorm harharhar..


Yang sebelah aku tuh Sims dan dia la ketua designer crown tuh dan aku adalah tester a.k.a model crown atau lebih tepat lagi perasmi crown tersebut..harharharhar..*ok senyum aku buruk XP


Aku ngan Alif sentiasa memegang watak gila sadis bila ber-candid di petang hari itu..


Aku lagi ngan Paeh sambil jakun tunjuk pala dia pakai cekak rambut idea bangang aku paksa dia pkai gak sebab kami nk gila2 candid petang tuh hahahaha...asalnya cekak tuh untuk persiapan crown tuh tapi lambat sngt kami amik bagi Paeh pkai then snap tros gmbar dia..huahuahuahua...


Nie gambar yang lebih jelas Paeh pkai cekak rambut kalo hampa x nmpk gak sila x payah ada mata dua bijik kurniaan Tuhan..*nie bukan statement provokasi harap pham..lols~


Yang dua eko nate apebawah nie aku tataw tapi yang pasti yang pkai baju biru gelap tuh nyiau2 aku nama dia Ikram dan yang tuh jer aku x psti(baju kaler merah)..sbb aku dgar orang pnggil dia toyol ke troll face ntah..xpasti lar..


Nie aku ngan Rafiq kami buat citer Cinderella lalalalalalala...aku jadi prince charming dia jadi Snow White..eh hee~


Gambar nie aku nak ckap just abaikan makhluk tuhan paling seksa seksi kat belakang tuh..wakakakaka!!


Nie Aswaad hotstuff tibe2 dtg dri mna ntah aku nk snap gmbar dia xnk then lari2 stu dorm aku ligan gak smpy dpt malu sgt eh nk candid2 nahh dpt gak aku snap gmbar ko sebijik Encik Aswaad..huahuahua(gelak syaitonirojim)..eh sebelom haku lupa..ada satu video bangang aku buat dlam sambil duk ber-candid gedik2 tuh..spa nk tgok trun tgn??k2..



And lastly gambar yang akan cetuskan kontroversi di alam semesta ini..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


p/s : Harap xder spekulasi tentang gambar nie..
p/s/s : Klu ader pown aku kesah hape..wakakaka..
p/s/s/s : Kepada saudara Meon sila jeles..huahuahuahua

kbai(^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...