Wednesday, December 19, 2012

Sehari Sebelum Result PMR :)

Assalamualaikum ..

6.15 pagi : bapak aku kejut , solat subuh kejap . hmm bajet nak bangun terus tapi ngantuk pulak sambung tido ahh .

9.45 pagi : cilakak awal lagi ! zzzZZzzz ..

12.15 pagi tengahari : bangun lah . adehh berat lak badan nie kejap gi ahh bangun  zzzZZzzzz ..

1.08 petang : (handphone bunyi mesej masuk) ahh bongok sape lak hantar mesej nie ? bace jap pastuh sambung tido . 

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ..

2.35 petang : (terjage) aik acaner aku buleh sampai kat pintu bilik nie ? bangun ahh mandi japgi terlepas zohor lak .

3.00 petang : solat zohor , makan pastuh cari lappy kat mane lar aku letak semalam ek ?

4.07 petang : ber-blogging ber-fesbuking ber-twittering . mane la bapak gue nie tak balik balik lagi ?

4.33 petang : yess iCarly dah start ! japgi la aku semayang asar nak tengok citer nie jap .

4.47 petang  : tengah syok tengok iCarly hujan lak . @#$% !!! damn damn !!!

5.14 petang : semayang asar pastuh tengok music factory kat astro hitz jap . cilakak asal takder lagu best best nie ?

7.25 malam : mandi pastuh semayang maghrib . bersiap nak gi pasar malam jap .

8.45 malam : dinner ahh lapar lak . ish kawan aku nie time aku nak makan la nak chat la hape la .

9.10 malam : ber-fesbuk ber-twitter dan melalak macam orang gila sebab takut akan result PMR esok . harharhar XD



10.00 malam : ber-party sorang sorang dalam bilik . japgi ahh semayang isyak awal gi .

10.45 malam : fakk mana uniform sekolah aku nie ?? esok dah la nak pakai . iron pown belom nieh !

11.30 malam : aku rasa aku kena iron uniform sekolah aku sekarang memandangkan ayah aku dah mula bising suruh tido awal padahal aku duk menggedik depan lappy nie lagi . huahuahua XD

12.15 malam pagi : fakk hari rabu dah . aku nak gi semayang isyak skang ! XD


wasiat melayu terakhir : hurmm , kau nak tahu result aku nanti ? tengok lah nanti kalau result aku baik aku update okay . kalau aku buat bodo tuh kau jangan tanya kenape . 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...