Wednesday, December 19, 2012

Kau Tahu Tak Dress Kristen Stewart Yang Jarang Nampak Dalam Tuh ?

Assalamualaikum ..


Ala haa dress nie yang ade gossip gossip liar cakap ''apa ahh kristen stewart nie , pakai dress macam tak pakai dress . baik tak payah pakai jer''. hihh kau sape nak judge judge kristen stewart haku ? bagi aku bia la dia nak pakai dress acaner pown . hak dia bukan hak bapak mak tiri sebelah nenek moyang kau . memang lar nampak seluar dalam dia kat situ tapi dia pakai seluar dalam yang lebar kan . okayy jer pown . 

Pastuh kan pastuh kan ade pulak minah tua kerepot si Kelly Osbourne nie gedik nak komen komen pasal cara pemakaian kristen stewart waktu tuh . ade ke patut dia cakap tak sopan la menonggeng sana sini tunjuk bontot la hape la . eh habeh kalau tak tonggeng tuh waktu nak sign kat fans yang duk belakang sikit tuh acaner ? kau nak suruh dia terbang pergi situ ? kebodohan apakah ini ?


'' I'm sorry but you are a homewrecker and THAT's the dress that you choose to wear ? Standing next to your boyfriend , whom you cheated on ? The sheer shows all your insides both front and back . At least put on a slip . ''

Kalau kau tak paham sepatah haram kau tak payah hidup takpe . aku dapat benda nie pown dari Galaxie Magazine yang aku beli tadi . mula mula tuh just tengok tengok jer isi dalam . hurmm ada kristen stewart yeay nak baca ahh japgi mesti beshh . pastuh aku baca page nie dan tengok si Kelly Osbon nie cakap macam nie terus aku nak bangkang !

then aku macam ,


Ye la kau rase elok sangat ke cakap orang camtuh . diri kau pown tak betul lagi busy nak judge orang . let her be herself lar bitch ! by the way , aku suka cara dia camtuh . at least dia jadi diri dia sendiri bukan macam orang yang tak mengaku diri sendiri gheja nak mengkeji orang lain jer . aku marah nie !

dah tuh kalau macam nie macam mana pulak weh ? kau boleh terangkan tak ?

euww , badan pown takder shaped berani pakai bikini dah la muka tuh nampak tua . blah ahh kau !

Haa baru jer tadi kristen stewart call aku dan dia suruh sampaikan benda nie kat sape sape yang selalu sangat judge dia dan especially kat si kelly osbon nie . sila rujuk tumblr di bawah .



wasiat melayu terakhir : apa ? result aku ? malam nanti ahh aku update sibuk ahh kau nak tau hal rumah tangga orang . XD

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...