Thursday, December 20, 2012

Fakta Tentang Diri Aku | Korang ?

Assalamualaikum ..

1 . bila aku balik dari sekolah tengahari berdestinasikan dewan makan
ala kau tahu kan , kalau duduk asrama nie , waktu balik sekolah la waktu paling mencabar budak budak asrama especially junior . huhh mahu tak nye , sume pakat lapar then mesti nak berebut punye bila kat dewan makan . yang senior mesti buat otai ahh tolak tolak sume pastuh suruh junior ambik kan nasik . hmm hell ya , biase ahh kat asrama la buleh tahu apakah maksud sebenar yang tua di hormati , yang muda di sayangi . puihhh muntah sebaldi XD ehh kejap next year aku pon merangkap senior la kan ? yess2 hahak . hey aku tak main eh buli buli nie . rasa macam sakai jer . tapi kan tapi kan ,

aku bila balik dari sekolah nak pegi dewan makan mesti aku macam nie dengan kawan kawan aku , 


2. bila ada pompuan gedik gedik datang menyundalkan diri dekat kawan kawan aku 
ehh aku taktau apa maksud sundal tuh , kau tahu tak ? lantak ahh tapi aku rasa macam sesuai sangatlah aku taruk sundal tuh seketul kat situ . okayy lah tuh . ramai minah minah sekolah aku suka mem-bitch-kan diri kat mamat mamat sekolah aku . heyy aku bukan jenis kutuk batch sendiri okeng XD haritu adala sorang minah nie , upper form datang gedik gedik bagi hadiah jadah hape ntah kat kawan aku sorang . cehh meroyan giler nyampah siot aku tengok . geli tahu buekkk !

aku tengok jer minah tuh macam ,


3 . bila aku nampak apa apa benda yang kiut miut lagi comel :3
benda yang aku cakap comel nie termasuklah segala jenis teddy teddy bear , haiwan seperti kucing , arnab , alpaca , hamster dan seangkatannya , manusia yang kiut miut , ala macam baby baby ke dan sewaktu dengannya . yapp aku memang orang yang jenis tak buleh tengok benda yang kecik kecik comel comel nie . kalau tak mesti aku nak peganglah , nak main la hape la .

tak pown aku mesti akan ,


4 . bila aku dapat tahu orang yang aku benci jatuh tangga kat sekolah

aku macam ,


'' I'm gojes ! ''

buekk XD jantan gojes kew ? hikhikhik . haa tengok pondan sekejap . tapi honestly , begitulah perasaan aku kalau dapat berita yang buruk tentang manusia yang aku tak suka . haa kejam ek ? kau sanggup ke kalau tiap tiap hari nak kena kutuk hina keji ngan manusia manusia itu . heyy itu buli psikologi okeng . tak kesah la kau senior ke aku junior ke . hak tetap hak ! wakaka XD

6 . bila ada kawan aku cakap hal hal tentang CRUSH aku . # ahh rajin pulak aku capslock bagai


k bye !

wasiat melayu terakhir : cehh cilakak banyak giler tumblr. kristen stewart aku . hey jangan tanya kenapa sebab aku memang minat dia okayhh !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...