Friday, December 21, 2012

Aku Di-Tagged OMG OMG ! Hahak XD

Assalamualaikum ..


Oleh kerana aku di-tagged secara terang-terangan di facebook oleh kawan aku si Arny comei comei gebu gebu itu . so aku pown nak try la buat fakta fakta tentang diri aku walaupun aku dah buat dah entri pasai tuh sebelum nie . tapi kan tapi kan , fakta aku buat tuh sikit jea . kali nie aku kena buat sampai 25 fakta . wtf ? cilake penat jer la jari aku nie nak menaip malam nie . huehuehue tapi aku nak buat jugak . hee XD

"Once you've been tagged, you're supposed to write a note, with 25 random things, facts, habits or goals about you.
At the end, choose 25 people to be tagged.
You've to tag the person who tagged you. If i tag you, it's because I wanna know more about you.
Your cooperation is highly appreciated."

hihh sila paham nota di atas . # ayat PMR aku . buekk XP tanpa aku menyepahkan masa lagi . meh aku nak buat 25 facts fakta tentang aku naa .

1 . aku online pakai notebook 1 malaysia nie .

2. aku ada kawan kawan yang ohsemm .

3 . weh aku suka kristen stewart . kau jangan kutuk dia plak !

4 . weh enset aku baru lepas topup . yess nak bergayut sampai lebam XD

5 . esok abang aku balik , aku nak joli duit dia sampai habes ahh . wkwkwkwk >.<

6 . aku ada kawan muke dia macam mr .bean hahak lawak kan . kan .

7 . aku rasa aku suke CRUSH aku . # cehh rajin pulak aku nak ber-capslock !

8 . aku kenyang nie .

9 . aku suke vitagen yang kaler purple tuh . dap dap XP

10 . aku tengah tengok maharaja lawak mega nie .

11 . start dari form 3 baru aku gedik nak berfesyen . buleh kan ?

12 . aku nak masuk form 4 dah tapi aku tetap muda dan comel XD *muntah hijau*

13 . aku tak kesah kalau bersendirian .

14 . bila nak habis nie ?

15 . aku suke kristen stewart tau !

16 . kau sakai .

17 . weh aku suke tengok citer twilight .

18 . waktu aku tengah tengok movie jangan gedik nak cakap dengan aku satgi lempang kang . huehuehue XD

19 . aku rasa ada orang nak bagi aku hadiah la :P

20 . yess nak habeh dah !

21 . weh jozan best pulak malam nie ! wakaka tertendang tendang notebook nie aku gelak . 

22 . aku suke kristen stewart lorh .

23 . aku rasa kawan aku sorang nie majok ngan aku kodd . cehh kesah pulak aku .

24 . aku nak kasut converse la weh !

25 . yeay habeh dah ! i love kristen stewart <3

lepas tuh dia kata suh tag 25 bloggers yang letop letop laks . kat mana nak cari yang letop macam baby AA nie ? wakaka XD haih macam biasa lah -

hinata wengg
bro faiz
farah khairil
acu
adib as
kyrah rosly
saudari hani tak kesah la ko dah kena tagged , aku nak tag kau gak ! muehehe .
missworld
hotmasakini
apiz marc
muhammadshahril
arny saje ahh aku gedik nak tagged kau lagi sekali .
chot
mimey saje aku nak tagged lagi sekali . anak dara takleh malas malas XD

woah lemak ahh nak banyak banyak . sikit cukup nie pown tak tentu diorang nak rajin macam aku haa . wakaka . sila baca dengan berhati-hati .

k bye !

wasiat melayu terakhir : cehh rajin pulak aku nak buat kebenda sume nie . hihh jangan tanye kenape .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...