Monday, December 17, 2012

Hihh Aku Pelik Laa . Kau Pelik Tak ?

Assalamualaikum .. 

Ala kau tahu yang gosip gosip baru tadi pasal Shila Amzah di maki hamun dengan Sharnaaz tuh ? haa , tapi bukan pasal tuh yang aku nak cakap nie . pasal lain . ala tuh tuh , kau tahu kan joyah depan rumah aku tuh , cilakak betol ade ke patut dia naik moto langgar semut yang melintas jalan pagi tadi . sian semut tuh . aku pelik laa , kau pelik tak ? semalam aku ada pegi gunting rambut , ahh malas betol la nak kuar rumah bagai nie . setiap kali aku jumpa orang mesti diorang tanya soalan kat aku . haa sudah , nak suruh aku jadi menantu diorang laa tuh . benci ahh >.<

Tadi aku kuar gi bank-in duit kat abang aku . pastuh gerak pegi makan sekali . aduhh nie yang sadis nie , kau tahu kedai yang aku makan tuh . cilakak lama gila nak tunggu makanan sampai . kau bayangkanlah kau tunggu minuman 15 minit pastuh makanan 45 minit . fakk . babi jer kena maki dengan aku kedai tuh . menyampah siut . orang lain yang makan kat situ tuh muka pown dah out of the mood lar . sakit hati dohh .

Family Depan Meja Aku
Ramai jer aku tengok diorang datang , hushh semak ahh dah la duduk depan aku . mencik mencik . mula mula tuh sorang jer bawak kuar kamera . alah nak tunjuk ahh tuh baru beli nikon ape jadah entah . tak heran la wehh . wakaka XD pastuh suma pakat bawak kuar segala jenis kamera yang diorang ade sorang satu . pastuh aku macam 'ehh diorang nie masing masing nak menunjuk ke ?' menyampah jer aku tengok muka .sorang sorang snap sana sini . penat aku posing ala kristen stewart aku . muehehe .

Bro Bro Sebelah Kiri Meja Aku
Dari gaya percakapan diorang nie aku tengok . mende aku tengok , aku dengar la ahh bengong betol . hmm bro bro nie orang keyell kot . macam macam topik aku dengar diorang sembang dari mengumpat kawan sampai la nombor plat keta . lol . nak tergelak gak aku dengar diorang sembang sembang . alah ngumpat kawan kawan sendiri macam ahh kau elok sangat .eh hello , aku tak ngumpat kawan kawan aku okayy . aku ngumpat orang yang aku tak suka jer . ahh suke ati gue la .

Family Sebelah Kanan Aku
Yang nie yang gua pelik nie , bini dia duduk depan dia jer tapi tapi yang dia pegi tengok sebelah kanan isteri dia tuh pehal ? ok dia juling . wakaka XD woah jahat kan aku ngumpat orang kan kan . heleh heleh macam ahh kau baik sangat tak penah ngumpat orang . ingat aku tak tahu ke . kau ngumpat kawan kawan kau bagai nak rak siap nak termuntah aku dengar weh .

Family Yang Duduk Meja Hujung Sekali
Aku taktau banyak la pasal family nie tapi yang pasti bini dia tomboy . woahh dahsyat ahh laki dia sanggup kawin ngan bini . mesti di bawah ketiak isteri nie . banyak la kau kristen stewart ! tapi kan tapi kan , waktu aku usha usha tuh , bini dia tengah marah anak dia yang kecik sekali . sian oo ternangis nangis budak tuh . ganas giler aku tengok bini dia gheja nak cubit anak dia . aku macam nak jer baling batu kat bini dia tapi malas ahh aku nak cari batu bagai . harharhar . yang pelik nye laki dia buat bodo bengong jer bini dia duk hentak hentak anak dia . cilakak betol kena nasik kangkang ke hape weh . wakaka XD

wasiat melayu terakhir : bengong betol asal aku keje nak nyanyi lagu indon nie ? mak , aku tak suka indon ! XD

1 comment:

chot ok..! said...

tak pelik pun..haahha..:) Biasa la tu dik..he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...