Monday, September 17, 2012

Sepatutnya Aku Tadi..

~Salam Stalkers~
Tadi waktu bukak fesbuk ada nmpk kat notification yang abang Ben Ashaari dh approved aku sbgai ahli KELAB BLOGGER..so,secara rasminya pon aku ahli kelab tersebut la kan..haha beshh2..bkan hap klab nie mcm nk promote blog kita sndri jgak la mcm aku yng newbie nie spa la nk blogwalking kat blog aku yng tah hape2 aku meroyan kan..eh kejap,korang nie kenal ker abang Ben Ashaari??dia nie blogger terkenal jgak la mcm Lyssa Faizureen..klu korang x knal jgak Lyssa Faizureen nie korang buleh pegi jamban and flush kpale korang dlm mangkuk tuh hokeyh..lololololols..
hah nie la banner kelab tuh diasaskan sndri oleh Ben Ashaari
Waktu mula2 aku buat blog pown aku mmg blur tataw apa2 pasal blogging world nie pown kes kawan2 haku ada blog aku sja2 terjah blog diorang tpi suma entri diorang boring yang amat bapak nye pown..dah tuh aku terjah jer lagi bnyak2 blog then jumpa blog nie nma blog dya Jiha Jelita dan nak mcm nma blog Kak Dayah ..bkan nk sama mmg sma tpi diorang dh declared yng msing2 mulanye tataw..xpe isu tuh dh lame ditutup..

Actually aku nk ckp yng aku mula buat post2 yng menarik and taw apekebende suma nie dri blog Kak Dayah jelita yang mmg cntek pown tanpa mekap pown cntek kot memang jelita full larh..hoho over okeyh over..klu korang x caya korang buleh terjah sndri blog Kak Dayah nie mmg kool lar..aku mmg tertggu2 la entri terbaru dri dya xkesah psal hape pown sbb beshh sangat2 bca entri dya yng tah hape2 macam aku lar jgak tpi aku spe la nk follow kan bca pown lagi la..isk2 tacink nie tacink..

Korang ada rsa tak tjuk entri x kena dgn benda yng sepatot nye aku cterkan??a'ah sbenar yng tdi aku meroyan ape kebende tuh intro jer..hahaha lantak la hape pown blog aku kesah hape..korang nk bca ke x lantak asalkan ader jgk la Jennifer Londeh eh Lopez nk bca kan..lolololols..

Aku sebenarnye nk ckp yang tdi waktu aku bukak blog ader nmpk sorang kwan aku nie nme dya Mimey Dyana and omaigoshh dya mmg chumel la klah rusmah manshur tuh..wakakaka..ermm tdi aku tgok kat dashboard aku nmpk dya hapdate blog hamboi manyak gila dlm stu masa..eish yng mnjdi persoalan tuh,,pnjgkah entri dya?menarik kah?lawak kah?so aku bkak..bkak jer tgok suma entri dya pendek2..laaaa,patot lar bnyk sgt entri dlm stu msa..then aku bca sket..hahaha lawak gak ayt dya chumel2 mcm tuan empunya badan..lololololol..xder la sepatotnya aku nk hapdate psai benda laen tpi dh bukak2 tgok dashboard berderek jer si Mimey nie hapdate blog so tuh la sbb aku hapdate psai wat happened just now la walaupown ada lagi event yng lebih pnting tpi ghasak entri pasai event tuh bila2 ja buleh hapdate kan..hah nie link tuk blog si Mimey tuh..sila klik kat SINI

K lah aku nk gtau yng tuh jer tpi entri aku pnjang plak huhu lantak la aku kan rajin..okeyh ketuk kpala..dah la aku nk gi mndi nk blek osti dah kat oversea..bye~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...