Saturday, September 15, 2012

Aku Suka Oppa Gangnam Style..So What???

~Salam Stalkers~

Tadi bukak fesbuk check2 wall ada nmpk stu post kwan ckp oppa gangnam style nie yahudi....
haish,pulak dah..asal la klu ada bnda besh msti nk kait ngan yahudajal tuh..lolss..bkan aku nk kta aku nie pi sokong yahudi plak..tapi smpy suma bnda nk kait ngan yahudi jadah tuh pehal..siap masok pasal buroq segala..nie apa kes msok smpy peristiwa mulia israk mikraj nie..korang rse spe la duk buat isu nie siap kaitkan dengan peristiwa israk mikraj..xkan non-muslim kowt..korang jgn nnty silap xpasal2 dosa jer bertambah..pe2 pown aku ttap nk ber-opp opp oppa gangnam style smpai lebam..hoih2 xder la aku nk pi menari gelek2 eeyyyy sexy lady depan public aku msih waras lagi lorh..err tingin gak la kan beshh hape aku tgok kat youtube..kat bawah nie la post yng rmai duk shared sna sini tuh..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

bawah nie pown aku bwu jmpa xsat kawan aku post gak..lol mengong suma..
.
.
.
.
.
.
.
.


Maksud Sebenar Gangnam Style||
Ketika ini lagu & video Gangnam Style sedang hangat di mainkan & di ulang lagi sekali di youtube. Dengan setakat ini lebih 90 juta view sejak di upload pada 14 Julai lalu ternyata seluruh dunia sudah terkena kesan radiasi Gangnam Style.
-- Klik link di bawah untuk teruskan membaca-
http://fb.my/OppaGangnamStyle





















abaikan kawan aku tuh tpi klu korang nk add pown add la x kesah yang penting content dya jer..haha lols sejak bila video klip dya ader cmnie stahu aku cm laen..bongok jer..then nk kena kaitkan dengan murtad plak..cam hape lgi bkan nye kita pegi msok smbah berhala bodo tuh dgn depa just minat jer kan..bia la klu nk menari ke dgr lagu tuh smpai duaplohpat jam pown asalkan perintah Allah kita buat sudah la kan..yng penting jgn lalai ye dok..

xder la kta aku support agama diorang tpi kan cra menari dia kita boleh jdikan macm senamrobik..lorh mak2 datin malaysia kita nie kan ska dok senam2robik mcm mak bee lam cter anak mami kembali tuh..huhu beshh2..hah just niat nk workout sudaa la nie isu2 jadah ape ntah..hish pliss la..pepown aku ttap ska mendengar and layan psy nari2 cm bangang tuh hoho..let's gangnam style..

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



p/s : entri nie bkan nak sangkal apa2 cuma pendapat aku sja..klu x ska buleh diam dan teroskan idop..

1 comment:

Unknown said...

sokong kata2 ko tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...