Wednesday, August 22, 2012

Raya,Raya And Raya

~Salam Raye Stalkers~*eceh,galak kan aku??*

Ari nie aku nk update pasai rye..ye larr,,kan skang tgh kecoh pic rye bersepah lam fesbuk smpy aku nk taruk pown x bley..tpi,aku taruk gak sbb fesbuk kan utk semua..lagi pown kita kan 1 Malaysia!hohok..aku siap taruk album jer bertajuk RAYA,RAYA AND RAYA tpi dlm album tuh hanya ada aku nan maksu aku yang senget sbb kmi jer yng ader wktu tuh..aaahh kesah ape jnji dpt snap gmbr..trololololol..




a'ah aku rye pkai kasual jer..eh,x la..nie pic tdi aku gi jlan2..gmbr rye ader kat bwah..


Sila rujuk gambar di bawah..


hah,nie la gmbar rye aku..lawa dapp?


Gambar di atas di ambil oleh maksu ku yang senget lagi..lololololl..ok abaikan selipar aku yng len kaler tuh..sebenarnye tuh slipar abg aku,.aku hentam pkai jer sbb kalut nk blek umah tok aku yng terchenta..hee:D
ok aku taw korang nk kte aku gmuk sbb pkai bju melayu tuh kan??well,aku sbnar nye kuruih jer la..tpi aku slahkan bju melayu tuh sbb ptongan dya x cantekk n nmpk beso..thats why aku mmg x ska pkai bju melayu sbb nmpk gmok..hahaha jtuh reputasi aku sbgai orang melayu yang terakhir..



nie aku kat sebelah bendang yeah teringat someone yng berjauhan..

harap2 pic kat atas tuh dpat kmbalikan kegemilangan aku sbgai melayu terakhir la kowt..hee(^^V)
apa?korang nk taw spe 'someone' tuh..hehe..rahsia wokk..malas nk gtau sbb aku pown tataw aku teringat kat spe..ghasak r aku kan hotstuff bdak baek..ok kna sepak!tpi aku mmg minat gmbar nie sbb ditangkap menggunakan kamera fon samsung galaxy ace milik maksu yang senget lawa..

Yup nie gmbar aku kat kampung halaman tercinta la nie..kmpung aku duk langkawi gak la sme dgn tempat tggl aku..a'ah kmi dua buah fmily dok dlm stu pulau..save bajet x pyah kuar byar tol  bagai..membazir jer  duet baek bgi kat aku bley buat shopping belajar..eh,hehe..btw,aku lpa nk amik gmbar aku kat umh dkat siblings and relatives terdekat dgn umah aku sbb aku kan busy jd maid kat umh kna buat itu la ini la..diorang smua buli aku..isk2..T_T..aku gi beraye umh kezen aku yng duk sblah umh ku pown slam2 gitu n dpt smpul rye tros blah pegi umh tok aku sbb kalut sgt x smpt nk mkn n telan2 air kat umh mak sedare aku tuh..tpi x pe la smlm kmi ader buat parti GBS bufday ank kezen aku yng pling kecik nme dya Ilya Sofia kowt..ntah x igt ejaan ghasak r jnji bila sbut dgr jd btol..kan?

Sebelom aku menutup entri untuk kali nie..aku nk ckp yng gmbar2 rye tuh smua aku amik dri album RAYA,RAYA AND RAYA gak tpi x smua la..dlm album tuh ader bnyk lgi nnty korang tgok sndri la k..dh la aku nk gi mkn maggi plak ghasak r PMR ke hape ke aku nk gak mkn maggi sbb dya sedaap..lololololl..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...