Sunday, August 26, 2012

Maksu Aku Senget

~Salam Stalkers~

Yelah Datin Sri Khairul Nisak Binti Talib @ Jatin..Ari nie a.k.a malam nie angah buat la entri pasai acu kesayangan angah nie..amoih,kaluit ngat eh..hah nie entri pasai kamu..jgn lupa baca plak..haish..so,stalkers suma masti nk kenai ngan maksu saya yang menyenget x habeh2 kan..meh kita terjah gmbar dya n latar belakang dya smpai jadi senget jelita sangat nie..^^V Mari kita usha2 gmbar yng di ambil oleh aku dan manusia2 lain yang x penting tntang maksu aku ye..sila rujuk gambar2 hot di bawah...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

eh,hee..scroll lagi kebwah ye..

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Hmm..senget2~

Peace jer awak!

sewaktu hari raye pertame ^_^


abaikan orang depan ye..
dua dari kanan..^^

dya yang tgh tue..

tgok..senget x senget..haish,,..

bakal paksu aku kah??hehe,,peace no war ^^V

say cheeseeeeee.....
xtaw nk taruk caption apa daa~
yo wassak?nk join ka..?
gmbar nie saya amik k..huhu*bongkak*


And lastly..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Waaa....Hantu Kak Limah!!Larikk2......^^

p/s : semoga berbahagia la acu oi dh buat entri khas buat acu nie sbb dh promote bg rmai followers..cool!
p/s/s : smoga para stalkers enjoy dn terhibur dgn santapan pic2 senget maksu saya..lols ^^V
p/s/s/s : korang boleh add maksu aku kat klik sini dan follow kat sini klik cepat!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...